Tjodheim

Tjodheim
The story of this house says that it was built in 1917 and it was an apple and plum orchard. Records show payment of property tax til 1923. I have tried to find information in between but have not been successful. In 1971 this couple bought the house, which was, by then, divided into 2 apartments, one above and one below with a shared bathroom. By 1979, the couple sold it to a widower with 6 kids, who then turned it into a single unit house again.

Friday, November 12, 2010

My Hvitt.no wishlist

Som julen nærmer seg, jeg tenker på hva jeg skal gjøre med dekorasjoner. Min lille prinsesse vet ingenting om juletrær eller nativity sett eller noe sånt, så jeg antar på et tidspunkt vil det være på tide å begynne å introdusere tradisjoner.
Jeg kom over denne nettsiden Hvitt.no som har denne julen lotteriet der hvis jeg gjør en ønskeliste, kanskje jeg får mine drømmer denne julen!
Her jeg går ...
Jeg absolutt elsker hele brevet ting, jeg er så mye inn i det at jeg har flere venter på neste uke når jeg flytter. Christmas brev
Denne veggen klistremerke Kalender er super praktisk! (Spesielt for oss visuelle personer)
Til slutt, ville disse butterfly wallstickers ser fab i min nye soverommet! Sommerfugler
Min lille prinsesse ville nyte denne lille Yo - yo
Litt på pricey side, men likevel nydelig er denne delikate melkekartong laget av 7 stykker satt sammen: Melk kartong
Jeg faktisk så noe som ligner på dette Lamb håret i Coop, men kvaliteten kan sees på avstand!
Uansett hva jeg vinner, vil jeg bli glad! Lykke til alle der ute som har tatt deres kobling til
Hvitt.no i Oslo. En fantastisk butikk med masse flotte og unike gaver!

Hvis du ønsker å ha en sjanse på å vinne, klikk på denne linken og sende inn din liste! Hvitt.no
På en annen måte, er jeg flytter neste uke! Kan ikke vente å få dette unnagjort!

As Christmas is getting closer I keep thinking about what to do regarding decorations.  My little princess knows nothing about Christmas trees or nativity sets or anything like that, so I guess at some stage it will be time to start introducing traditions.

I came across this website Hvitt.no that has this Christmas lottery where if I make a wishlist, I might get my dreams this Christmas!

Here i go...

I absolutely LOVE the whole letter thing, I'm so much into it that I have several waiting for next week when I move. Christmas letters 
This wall sticker Calendar is super practical! (Especially for us visual people)
Finally, these butterfly wallstickers would look fab in my new bedroom!!  Butterflies
My little princess would enjoy this little     Yo - yo
A bit on the pricey side, but still lovely is this delicate milk carton made of 7 pieces put togehter: Milk carton

I actually saw something similar to this Lamb hair in the Coop but the quality can be seen at a distance!

Whichever I win, I will be happy!!! Good luck to everyone out there that has included their link to

Hvitt.no in Oslo. A fantastic shop with loads of great and unique gifts!

If you want to have a chance on winning, click on this link and submit your list!   Hvitt.no


 

No comments:

Post a Comment